Prowadzenie bloga firmowego

Potrzebujesz bloga?

 

Prowadzisz firmę i chcesz zacząć promować ją dzięki prowadzeniu bloga firmowego? A może zależy Ci na tym, aby Twoi klienci mieli dostęp do profesjonalnie przygotowanych, użytecznych treści, które będą dla nich pomocne? Blog firmowy to najlepszy sposób na zbudowanie wizerunku eksperta – a to z pewnością sprawi, że użytkownicy o wiele bardziej zaufają Tobie, niż Twojej konkurencji!  

 

Podziel się wiedzą

 

Prowadzenie bloga firmowego to obecnie jedna z najlepszych metod na skuteczne promowanie firmy w internecie. Treści na blogu pozwolą na jeszcze skuteczniejsze pozycjonowanie stron internetowej, a oprócz tego wykorzystasz je w social mediach. Najlepsze wpisy blogowe możesz publikować na Facebooku czy na Linkedin – w zależności od tego, do jakiej grupy odbiorców chcesz dotrzeć. W ten sposób trafisz do jeszcze większego grona użytkowników, którzy będą zainteresowani Twoją ofertą!

 

Blog firmowy to strzał w dziesiątkę!

 

Prowadzenie bloga firmowego to świetny pomysł! Twoi klienci z pewnością chętnie dowiedzą się, w jaki sposób mogą wykorzystać Twoje produkty lub poznają najnowsze doniesienia z Twojej branży. A może zechcesz podzielić się informacjami o tym, co wydarzyło się w Twojej firmie? Blog firmowy to świetny sposób na komunikację z klientami. Potwierdzą to najbardziej rozpoznawalne marki, dla których profesjonalny copywriting i prowadzenie bloga firmowego to jeden z najważniejszych elementów marketingu w sieci.  

 

Na co możesz liczyć?

 
  • regularne i systematyczne prowadzenie bloga firmowego – nowe wpisy blogowe będą pojawiać się 2 razy w tygodniu lub częściej, 
  • ciekawe, profesjonalnie przygotowane treści – każdy wpis blogowy to nie tylko źródło informacji, ale też sposób na zyskanie sympatii i uznania. Profesjonalny copywriting to podstawa! 
  • prowadzenie bloga firmowego zgodnie z zasadami SEO – każdy wpis blogowy będzie pozytywnie wpływał na pozycję strony w Google, 
  • dedykowane grafiki – bo odpowiednie zdjęcia sprawią, że Twój blog będzie jeszcze ciekawszy!

Prowadzenie bloga firmowego - co zyskasz?


  • budujesz wizerunek eksperta w swojej branży – i chętnie dzielisz się wiedzą z obecnymi i przyszłymi klientami, 
  • wyróżniasz się na tle konkurencji – Twoja strona internetowa jest źródłem wielu przydatnych informacji, 
  • prowadzisz skuteczne działania w zakresie pozycjonowania strony internetowej
  • możesz dzielić się treściami z bloga w mediach społecznościowych – a dzięki temu budujesz bardziej zaangażowaną społeczność.

Potrzebujesz bloga firmowego?

Zadbamy o to, aby Twój blog był miejscem wyjątkowym, pełnym ciekawych treści. Skontaktuj się z nami i zapytaj o prowadzenie bloga firmowego!